God morgon!

2012-04-03 @ 11:05:53


 Min frukost; Kesella naturell, stora blåbär med kanel på & grönt Chai Te.


Kanske ska säga god förmiddag istället!
Har precis kört ett litet träningspass här hemma med lite olika övningar.
Kan ju säga att det inte är skönt att träna med träningsvärk i hela kroppen haha!

Jag & Malin var på gymmet i söndags..vi körde på riktigt bra & det tog verkligen.

För dom som inte vet så har jag & Josefine börjat med en tävling, mot varandra. För att peppa & få igång varandra med träningen osv.
Vi vägde oss tillsammans i helgen & den som gått ner mest när April är slut vinner & den som "förlorar" måste bjuda den andra på middag ute.

Tävlingen är mest till för att motivera & få igång varandra, så egentligen spelar det ju ingen roll vem som vinner om vi båda i slutet på månaden ser resultat :)

Nu ska jag duscha & sen gå till stan, fixa lite ärenden & sedan promenera i mina Easy Tones till jobbet :D

Hade fint! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0