3 februari 2011- matschema.

2011-03-04 @ 10:26:41

Glömde skriva mitt matschema igår.
Så here goes..

Frukost: Äggröra
Lunch: slarvade och åt inget.
Mellanmål: Ett äpple och c-vitaminsvatten.
Middag: Potatis & rotfruktsklyftor i ugn, lax och tzatsiki.
Kvällsmat: en kexchoklad (haha)

Jag åt väl inte så jätte bra igår. Borde ha ätit mer måltider, alltså lunch och sen något annat till kvällsmat.
Men jag brukar tänka så att ibland så får man faktist äta vad man vill, typ 1 dag i veckan. Så igår var det min dag :)







När jag får råd ska jag köpa lite träningsredskap som jag kan ha hemma, ett fitnessband, fitnessmatta och boll :)

Jag vägde mig för första gången på länge igår, jag väger 3 kg mindre än sist yeah! :D
Alltså har det lönat sig att äta nyttigare, dock ska man inte kolla på vågen när man tränar eftersom man går upp i vikt av musklerna man bygger. Man ska använda sig av ett måttband istället!

Nej nu ska jag göra lite fukost och senare idag blir det att träna zumba ;)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0