Tröttis...

2014-01-08 @ 13:15:47


Inte ens smink och redigeringsprogrammet i telefonen kan rädda mina trötta ögon idag ;)
Är inte sur utan bara förjävla trött på bilden haha!
Dricker även något som jag aldrig klarat av eller tyckt om tidigare..kaffe!
Är det kanske dags för mig att också bli vuxen på riktigt som min storasyster skulle säga? ;)
Jag brukar dricka lattes osv och det smakar ju i princip samma sak som mjölk med kaffe..blev glatt överraskad!
Aja hinkar i mig kaffe idag eller hinkar i mig skulle ni kaffedrickare nog inte säga..är inne på min andra STORA kopp Starkt kaffe för idag.
Men för mig aldrig druckit 1 hel kopp kaffe tidigare i mitt liv är det mycket, ja vad gör man inte för att hålla sig vaken..får inte somna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0