Önskelista- födelsedag del 2.

2014-01-05 @ 22:40:03
 

se för et 239 krkryssninggen harör 50 ml. 
Vilket är typ halva priset jämfört med i butik, ingen fraktavgift där, billiga prmedr och snabb leverans,  rekommenderas verkligen! Den här är min absoluta favoritparfym, den önskar jag mig verkligen för min äslut sedan länge! 
 
Den här väskan är ju riktigt snygg! 
Tryck på bilden för att komma till hemsidan =) 
Har fått en förkärlek för väskor med svart och guldiga detaljer, 
enda sedan jag köpte min stora fina väskan!
 
 
 
 
Tavlor med budskap, typ som den här ovan skulle jag bli jätte glad för ^^
Eller som dessa nedan..
(Tryck på bilden för att komma till sidan)
 
 
 
 
 
Båda de assnygga klockorna ovan är ifrån UoPenn och kostar endasr 250 kr styck!
Har en klocka idag som jag älskar men vill ju såklart utöka min samling ;)
Tycker om de här för stenarna runt uret + de tre små "klockorna" i mitten ^^
Hitta dom här på deras hemsida..
 
Den här apsnygga klänningen har jag skrivit om förut, dock den i svart(min kusin kommenterade att den svarta fanns på asos.com, strl Medium och favoriten ;), den rosa finns i alla fall på nelly.se, strl S(till sommaren) ;)
399 kr kostar den..
 
Det jag önskar mig mest av allt är ändå presentkort, högst på listan är ifrån:
 
Ante och jag ska på kryssning till Helsingfors i mitten på februari för att fira
vår årsdag som är i slutet på januari, 4 hela år har vi varit tillsammans, vill ha något fint att ha på mig då och
som arbetssökande så är ju inte budgeten så jätte hög när det gäller kläder ;)
 
Annars önskar jag mig presentkort ifrån typ H&M, Lindex, BikBok eller Gina Tricot =) 
VeroModa är också välkommet ;) 
Nej nu får det räcka med önskelista, jag  förväntar mig som sagt inget av mina syskon och vänner + Ante..här är i alla fall lite ideer..*hint*Ante*hint* ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Josefine Ekstedt

Den där väskan var ju jäkligt fin!

2014-01-05 @ 23:46:25
URL: http://josefineekstedt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0