Jan. 24, 2014

2014-01-24 @ 14:25:04


Åhhh härliga fredag, jag älskar fredagar!
Idag är jag extra glad dessutom för idag står vågen på - 4 kg! Under januari månad då ^^
Mitt mål var ju minus 3 kg/månad fram till siste juli i år, sedan har jag nått mitt mål och vikten jag hade för 3-4 år sen. Men vem vet, jag kanske nöjer mig med vikten inna jag gått ner 20-21 kg. Kanske stannar på minus femton, sånt som märks =)

Ikväll är jag även bjuden på middag hos Malin, Hanna ska också dit så blir systermys+ Johan då ikväll ;)
Ska testa och baka en kladdkaka som jag hittat på nätet till efterrätt tills ikväll, såg himla god ut!

Nu ska jag plocka lite här hemma och kanske trycka in ett styrkepass-överkropp här hemma innan jag ska baka ♥

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0