Inte vackert men...

2014-01-29 @ 14:40:30




Haha slog in Jossans present i helgen, hon fyllde år i december men har inte fått sin present än så nu är det dags tycker jag allt ;)
Pappret tog slut så fick lappa med lite överbliven julklappspapper haha!
Inte ett dugg fint inslaget (vad hände?) men innehållet tror jag allt att hon blir nöjd med och det är ju huvudsaken.
Det är något jag vet att hon vill ha så hoppas hon blir glad ^^



Unnade mig lite nytt behövligt och icke behövligt smink igår på stan =)
Mascaran var verkligen behövligt då min nuvarande är så gott som slut, ska testa vattenfast den här gången, hoppas att mascaran inte ramlar/smular sig under ögat efter några timmar!
Nagellacken var inte jätte behövligt men är förbaskat snygga! Och sen behöver jag ju något snyggt på naglarna när det vankas både födelsedagsfest och kryssning om 1,5-2 veckor ^^ Ser inte ut som glitter utan mer som shimmrande sand..svårt att förklara men ville helst ha den i rosa men den var slut så fick bli dom här två sålänge ♥

Funderar på att baka en kaka som är vanlig i chile bl.a idag, typ smördegskakor med kokt kondenserad mjölk..att koka smeten tar ju "bara" den ca 3 timmar haha! Ska till Jossan imorgon för att mysa och ge henne sin present så skulle passa bra med något gott till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0