2013 vs. 2014!

2014-01-03 @ 02:36:17


2013- har varit ett utav mina mindre bra år, på många sätt.
Det har funnits flera bra minnen helt klart men i det stora hela när jag tänker tillbaka så har det mest varit ett negativt år i mitt liv.

Varit mycket stress, press, förvirring och dåliga tankar i mitt lilla huvud.
Jag har tappat mig själv och självkänslan..
Jag har gång på gång försökt komma tillbaka men har bara märkt hur jag hela tiden gör mig själv besviken.
Jag är i normala fall en väldigt positiv, fördomsfri, otroligt envis och sprallig person. 2013 har kännts otroligt bittert och jag vet att det bara är jag som kan ändra på mitt liv..men hur gör man när man är vilse och inte hittar hem igen??

Nej nu låter det som jag tycker synd om mig själv vilket jag absolut inte gör, jag ventilerar lite bara ;)
Det är ganska befriande faktiskt!
2014 ska bli ett bra år, ett utav de bättre, det har jag bestämt och det är bara jag som kan forma det till hur jag vill.

Jag har satt upp lite personliga mål för 2014;
- Gå ner 3 kg/månaden tills jag nått min målvikt, vill inte sätta ett för högt mål för att sedan bli besviken. Jag känner mig inte nöjd med varken kroppen min eller mitt välmående och då är en bättre livsstil viktigt! (+sova bättre)
- Bara göra sånt som lyfter mig mentalt och gör mig lycklig.
- Ta mig mer tid för mina vänner.
- Antingen börja plugga eller skaffa ett jobb som jag trivs med.
- Ta en resa till ett varmt och mysigt ställe, se mer av världen!
- Testa på nya saker, jag tror på att man utvecklas som människa till det bättre när man utmanar sig själv och går ur sina trygga zon.

Så här är några utav mina löften till mig själv. Fråga och peppa mig gärna i slutet av varje månad för att se hur viktminskningen på 3 kg/månad går ;)

Nu ska jag kolla på någon skräckis på tvn och förhoppningsvis få sömn snart!
Natti Natti ♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0