Gårdagens- födelsedagsfest!

2014-02-09 @ 18:18:01


Igår hade jag fest här hemma eftersom jag fyllde 24 år nu i januari.
12 utav de närmsta vännerna var här och det var så förbaskat kul! =D
Åt lite plockmat, spelade spel, öppna paket och bara umgicks ^^

Hade en helt underbart kul kväll, var så en så lyckad kväll! Tack alla fina som kom ♥♡

Fick jätte fina presenter, HELA 3 väskor, ett jätte fint och personligt ljus, blommor, en klocka(som jag fick tidigare i veckan utav Jossan), ett apsnyggt skärp, fina blommor och m.m. Tack så himla mycket!

Var så kul att det verkligen var en sån mix utav olika vänner som annars inte brukar festa tillsammans. Blev en snabb vända till krogen också.
Idag mår jag relativt bra, mest sovit hela dagen, har en stukad (ja jag drog några vurpor på vägen hem inatt ;) Högklackat+is/snö=ingen bra kombo!)

Nu taggar jag på kryssning med min sötnos nästa helg, även om jag inte alls är sugen på alkohol på ett tag nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0