Frustrerad och ledsen.

2014-04-07 @ 04:19:05
Jag vet inte vart jag ska börja men jag känner mig frustrerad och ledsen just nu.
Inte på Dig utan att jag vill hjälpa och vet inte hur, det är frustrerande och ledsen att jag inte kan påverka mer.
Tankarna snurrar som aldrig förr.
Jag behöver skriva av mig, utan att berätta för mycket. 
För detta har inga andra med att göra egentligen,  det är inte min sak att dela med mig(så fråga inte). 
Det här är ett väldigt personligt inlägg, på Min blogg, till en speciell person(du vet vem du är♡)
 
Jag är inte arg, eller jo, arg för att det här inte är något jag kan styra.
Så ta inte det här fel nu, det är inte dig jag är arg på.
Att jag inte kan hjälpa mer och lyfta dig mer.
Att du inte förstår hur fin du är, på insidan och ut. 
Det här har verkligen fått mig att uppskatta mitt liv mer. 
Att uppskatta alla mina underbart fina vänner mer, speciellt mina äldsta vänner som jag känt i ca 10 år och som fortfarande är lika fina ♥
 
Jag har kollat igenom min härliga gamla bilddagbok, den är fylld med så fantastiskt fina minnen, både på gott och ont ♡
 
Jag är så otroligt glad att du finns kvar i mitt liv idag och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Alla borde ha en vän som Du ♡
Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans och du har alltid funnits där för mig, nu är det min tur att ge tillbaka, det är ett löfte! ♡♡
Jag är beredd att göra Allt för Dig!
 
Jag tror inte du förstår hur viktig Du är för mig och vilken stor del av mitt hjärta du har.
Jag älskar dig, kommer jag alltid göra älskade fina Du♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0