Mattips- kvällsmat /efterrätt

2013-10-28 @ 21:39:50




Vill bara tipsa om en asgod och kalorisnål kvällsmat/efterrätt/mellanmål..ja det går att äta hursom!

Jag köpte hem en burk vaniljkesella, hade lite hallon i frysen och var sugen på att testa min nya kolasås(utan kalorier och sockerfri) ifrån gymgrossisten =)
Passade perfekt eftersom jag inte fått i mig alla mina kalorier idag.

Jag tog 127 gram hallon och värmde upp i en liten kastrull tills de smält lite (så gott!) och blanda det med 150 gram kesella samt hällde lite caramelsås på, blanda & njut!
Blev totalt 260 kalorier i en portion!


Även om du inte räknar kalorier så tycker jag absolut att du ska testa detta ändå! Sött men gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0