Onsdag 13 November 2013

2013-11-14 @ 00:54:11
 
Igår la jag en beställning på lite nya kläder samt några julklappar och lite till hemmet som behövs =)
Bland annat blusen ovan är på väg till min garderob.
Något jag verkligen trivs i och om jag får säga det själv passar i är blusar! 
Fungerar både till vardag och fest, min förhoppning är i alla fall att jag ska komma i den här lagom till julfesten på Antes jobb i december, jag tog den nämligen i 1 strl för liten!
Bara och köra hårt med maten samt träna 4-5 gånger i veckan nu så klara jag det nog ;) 
 
Idag körde jag ett jobbigt skönt styrkepass i ca 40 min hemma, imorgon blir det konditon och fredag styrka för nedre delen av kroppen.
På sömdag vill jag testa på Yoga samt köra kondition i iaf 45 min! 
Någon som vill med på Yogan på söndagkväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0