Nov. 19, 2013

2013-11-19 @ 11:48:17


Idag tvinga jag upp mig med hjälp utav koffeintabletter (tycker inte om kaffe) kl. 9! Jag är trött och pigg på samma gång vilket är en konstig känsla måste jag säga!

Måste få in lite bättre rutiner och inte sova bort halva dagen.
Har aldrig varit någon morgon människa men att somna kl.3-4 varje natt håller inte..har kommit in i en period när jag har svårt att få ro på kvällarna och bara somna.

I alla fall så har jag städat och fixat diskmaskinen och torkat av i köket samt hängt upo tvätt vilket är otroligt skönt att ha gjort det innan klockan tolv. Nu väntar jag på Sarita som kommer hit för en PW!
Känner inte för gymmet idag och vill ha frisk luft så det blir en bra kombo med en promenad!

På bilden för övrigt så syns det andra smycket jag fick igår för tillgodobelopet =)
Perfekt nu när det är julbord, julafton, födelsedagar och nyår som kommer nu i december/januari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0