Mycket i huvudet just nu..

2013-11-06 @ 01:31:55

Hittade den här bilden i mobilen och den har egentligen inget med inlägget att göra men den får duga även om den inte är i bästa kvalité.

Just nu ligger jag i vanlig ordning i sängen och kan inte stänga av hjärnan och bara sova.
Jag har alltid varit en kvällsmänniska men att somna runt kl.1-3 varje kväll känns inte så idealiskt om jag ska vara ärlig!

Min prins ligger och sover sött sedan länge nu, stackarn fick åka till akuten idag efter att ha skadat handen på jobbet =/ Farligt det där att arbeta som snickare!
Men han hade tur att det "bara" blev 6 stygn och inga nervskador i handen.


Även om jag absolut inte vill att han ska skada sig eller må dåligt så är det något gulligt över dem när det mår dåligt..killar har en tendens att bli som små pojkar ;) Man får pyssla om och skämma bort dem så att de mår i alla fall lite bättre!
Jag är väldigt huslig och omtänksam mot de jag älskar så trivs bra när jag kan hjälpa till och ta hand om dem ♥

Nu ser jag fram emot resten av veckan och ska försöka få in ett pass varje dag på gymmet..vill testa mig fram och se vilja pass jag fastnar för =)

Nu ska jag krypa ner hos min halft invalida pojke och hoppas på sömn snart..natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0