Mar. 11, 2013

2013-03-11 @ 14:58:31


Har glömt att visa lite nya saker jag köpte den här månaden..
Har en förkärlek för blusar/skjortor, dock använder jag dom bara till fest eller när jag vill vara extra fin.
Fynda bluseb ovan för 100 kr på H&M, saknar en i ljusare färg o sparaf ddn här ni till våren/sommaren.


Köpte även en jätte fin skjortklänning på New Yorker, ska dock byta ut det guldfärgadd till ett annat bälte i sommar, får vänta tills det blir lite varmare och tills jag tappat några kilo innan jag kan använda den dock.




Blev även dessa två par skorna samt ett par boots som jag inte har bild på just nu. Skönt att ha fyllt på skolagret lite..


Har länge letat efter dom här armbanden eller ja liknande armband. Älskar dom!

Idag njuter jag av min lediga dag, solen och känner lite..lugnet före stormen..
Imorgon ska jag nämligen börja sitta på telefon istället för chatten..igår var sista dagen som Telenor hade chatten kvar. Sjukt tråkigt eftersom vi haft så kul tillsammans och att gå tillbaka till telefon är ju ett steg bakåt igen. Erkänner att jag är lite nervös inför imorgon, ska sitta i helt nu grupp o har inte suttit på telefon permanent på ca 1 år :P

Ska leta nytt jobb o vara kvar så länge jag får så har ändå en känsla av att det kommer lösa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0