Lite utav Medelhavet i vår trädgård..

2013-07-01 @ 00:49:17


Mamma följde med och köpte lite växter idag till trädgården :)
Var väl inte meningen att jag skulle köpa något från början men kom hem med både ett olivträd, körbärsträd, en palmliknande växt & ett annat krukväxtsträd.

Känns lite mer hemma och personligt med lite krukväxter på altanen :)
Visar inte alla växter/träd här..vill ni se får ni bjuda in er på en fika ;)

Annars då? Jo har självklart dragit på mig en förkylning som vägrar ge med sig såhär lagom till semestern.
men är så trött på att vara sjuk hela tiden så tänker utnyttja min semester till max ändå! ^^

Nu ska jag göra som Ante, som förövrigt har däckat med huvudet på min mage och ta o sova ;)
Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0