Walk in...

2013-02-21 @ 23:18:07
 
Klohe Kardashians dröm skor!
 
Sitter och kollar inspiration till min lilla halv-walk in closet som jag ska få ha i
halvrummet på övervåningen ^^
 
 
Do die for!
 
 
Eftersom det är snedtak där uppe som gör att det inte är mycket utrymme så är det
här en idé jag såg på nätet att en annan hade gjort, dock är snedtaket
högre på bilden vad vi har, men tror det skulle bli bra ändå!
 
Jag ska dock också ha mitt sminkbord i halvrummet, kommer bli as bra!
 
Det är väl tur att man inte har såhär många skor i alla fall!
 
Typ en sånhär sittpall vill jag också ha..tror jag har hittat en fin, som dock ej är i silver
eller är runt, men jätte fin ändå..får bli imorgon jag visar det dock..behöver i så fall hjälp med vilka färger
jag ska välja ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0