Detaljer- Walk in closet

2013-02-22 @ 10:23:00
 
Jag behöver er hjälp nu..
Vi har ju ganksa vitt i nya lägenheten med några accentfärger..
I vardagsrummet har vi t.ex mörklila och i sovrummet har vi turkos.
Vill inte att halvrummet ska vara vitt och tråkigt, speciellt inte
eftersom det ska vara en plats som är min egna, vill att man
ska få en känsla av att det är exlusivt och lite lyxigt ^^
Även om jag inte är världens modemedvetnaste tjejen så är det ju
kul med smycken, smink och kläder.
Om inte annat inpirerar till att köpa en ny garderob lagom till sommaren ;)
 
Har tänkt ha en skir gardin som kommer fungera som en vägg mot trappan.
Så nu vet jag inte rikigt vilken färg jag ska köra på mattan, gardinen och sittpallen...
Tips??
 

Kommentarer
Postat av: åsa

Jag tyckte den mörklila pallen kändes lyxig :D annars var den grå fin också men inte så kul om allt går i grått kanske :P lila!

2013-02-22 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0