Vill bara tipsa om..

2012-11-06 @ 15:05:00
 
..Tassimo, kapselmaskin! :D

Ställde klockan på halv 9 imorse trots att jag slutade jobba runt kl.00 inatt haha!
El giganten har ett special erbjudande på denna kapselmaskin där den endast kostar 299 kr istället för minst det dubbla som den brukar gå på.
Tog bussen dit så jag kom lagom när de  precis hade öppnat,
tror halva Norrköping var där för att köpa sig en varsin Tassimo ;)
 

Är så nöjd, har dock inte testat den ännu :)
I lådan fanns även en broschyr som ger mig 200 kr att handla
för på deras hemsida!
Man kan nästan säga att den bara kosta mig 99 kr ;)
Finns ju massa kapslar att välja på där, så värt!
 
Det var 1 per person som gällde och endast svarta som det var nedsatt pris på.
 
Såg även att de har samma erbjudande på El gigantens hemsida.
Gäller endast idag dock, så skynda fynda ;)

Kommentarer
Postat av: åsaaa

Mamma har en, she loves it! Jah brukar bah dricka chokladen ;)

2012-11-06 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0