Nu händer det grejer!

2012-11-04 @ 14:16:00
Nu har det hänt mycket mina vänner! :D
Mycker bra saker d.v.s
Jag och min kärlek ska flytta till ny lägenhet, har ju letat som en tok
för några månader sen men sen gav jag typ upp haha!
 
Men nu har vi varit och titta på en lägenhet som vi båda gillar :)
Är mycket större än det vi har nu, fler rum och kommer bli as bra!
Vi kommer få ett nyrenoverat kök, ett stort sovrum och nymålat/tapetserat i
nästan varje rum.
 
Kommer bli precis som vi vill med andra ord ;)
Ska titta på kakel i veckan som vi (läs jag) ska få välja.
Är två toaletter, en på undervåningen och en på övervåningen..
ja ni läste rätt, det blir en lägenhet på två våningar :D
 
Ska lägga ta massa före-under-efter bilder på lägenheten som jag sen
ska lägga upp här på bloggen.
 
Förhoppningsvis så flyttar vi redan den 1 december!
Nästan alla som vi berättat att det är mer rum än det vi har nu
har frågat om vi ska ha barn haha!
Nej, kan lugnt säga att det är inte dags riktigt än ;)
Ge det några år till så får vi se när vi är redo för större familj.
Just nu trivs så bra med bara vi två ♥
 
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet, kör kväll tills på fredag!
 
Hej på er finisar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0