Lampor..

2012-11-12 @ 21:25:00
 
Tänkte visa lite lampor vi har eller ska köpa till nya lägenheten..
 
 
 
Den här ska vi köpa till sovrummet, tycker den är så fin och mysig!
Finns på Chilli, 399 kr.
Färgerna: Vit, svart och lila.
 
 
Den här bilden tog jag från Bygg hemmas hemsida.
Ska vi ha i vardagsrummet..
Såg att bloggaren Beata också har den här och köpte den ifrån Bygghemma.se.
Jag köpte dock min på Ullared i lördas för 1000 lappen billigare ;)
Kap eller vadå!
 
 
 
Bilden tog jag från Ellos.se,
Ska vi ha i köket.
 
Den är exakt likadan ut som den jag köpte på Ullared.
Den på ellos kostar 799 kr..
Jag betala knappt 200 kr för min!
:D vem säger att man inte kan fynda på Ullared!
 
Hallen vet jag inte vad vi ska ha för lampa än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0