Don't you worry child..

2012-11-09 @ 22:32:23
 
Om det är en sak som jag har lärt mig så är det att allt alltid löser sig på ett sätt eller annat, gäller bara att acceptera och hantera hur det blir på bästa sätt som är möjligt.
 
Jag har alltid varit positiv som person och har alltid varit en sån som tänker
"oroa dig inte, det löser sig alltid".
Så har det också varit!
Så mycket skit och negativa saker som jag gått igenom de senaste 5 åren
så har jag trots allt överlevt, finns alltid dem som har det värre.
Det är sååå mycket som har hänt som ingen eller som bara några få fått veta de senaste 2 åren,
men som jag aldrig berättat.
 
Att jag idag kan säga att jag är såå jävla lycklig & tillfredställd med mitt liv hade jag aldrig trott.
Jag har världens underbaraste kille vid min sida varje dag, han ställer alltid upp och
är så himla jäkla underbar så det inte finns ord för hur jag känner för den här människan ♥
Fatta hur hemskt det är att jag ibland tänker..
"Nae nu är det väl dags att han klantar till sig, att han är otrogen,
att han sviker mig eller lämnar mig"
Men, det händer inte..det är bara något som jag varit van vid tidigare.
Det har gått över 3 år sedan vi träffades och det känns som det är för bra för att vara sant.
Vi pratar om allt, vi pratar om framtiden, vi planerar framtiden och drömmer om
vårat liv tillsammans. Det känns så sjukt jävla bra!
Så länge jag får bestämma så kommer jag aldrig sluta älska den här underbara människan ♥
 
Benjamin & Isabelle
 
För att inte tala om mina underbara syskonbarn!
Dom är glädje så det inte går att beskriva!
Skulle dö för deras skull!
Kan inte beskriva glädjen när man hör dom säga "mosterSandra" eller
när dom skriker "Jaaaa!" när dom får höra att jag ska hälsa på ^^
Finns inga mer underbara människor ♥
Min syster och deras pappa kunde verkligen inte ha uppfostrat dom bättre!
 
Aja..har många helt underbara vänner också och många omkring mig som går att nämna i inlägget.
Men ni vet nog vilka ni är ;)
 
Nu ska jag sova för jag ska gå upp ca kl.3 inatt haha!
 
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Stora syster M...

Vad fint skrivet av dig! ❤

Svar: Tack :) ❤
fagerburgarn.blogg.se

2012-11-10 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0