Att klippa eller inte klippa?

2012-03-07 @ 20:12:19


Ska jag behålla mitt långa hår?
Eller..



..klippa det kort?
Bild på mig för ca. 3 år sen.

Jag har sån beslutsångest..vissa dagar älskar jag mitt långa fina hår.
Andra dagar får jag lust att klippa av mig hälften som jag hade för några år sen,
det är dom dagarna när håret inte vill sammabeta & ser riktigt risigt ut!

Skulle vara så lättskött att ha kortare hår..

Blir sånt jobb med långt hår, dock kan man göra så mycket mer med långt hår..

What toooo do??


Kommentarer
Postat av: Josefine

INTE! Eller du kan nog klippa lite grann, så det känns fräsht, men jag känner dig Sandra, du skulle ångra dig!

2012-03-10 @ 01:45:00
URL: http://finasfoton.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du investerar i bra jävla löshår sen klipper du av skiten! :D Fast jag gillar Sandras långa hår men I get where you're coming from! Goooooooo!! :D

2012-03-17 @ 14:24:15
Postat av: Ronja

Jag tycker du ska klippa dig i höst och spara under sommaren. Det är väldigt jobbigt att inte kunna sätta upp håret på sommar en? :D

2012-04-24 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0