Önskelista Del 2.

2011-11-23 @ 13:17:40

Var ju ett tag sen jag la på lite saker som finns på min önskelista =)

Ante har ju bara önskat sig bildelar ^^ haha
Jag har haft lite beslutsångest vad jag ska önska mig i julklapp.
Vet i alla fall en sak till han ska få som han  inte önskat sig men som jag vet att han vill ha..
Får bli en överraskning ;)


Håller på & tvättar idag..skitkul..not!
Sista lediga dagen innan det blir 9 dagars jobb på raken, utan vila *pust*
Aja lönen i December blir nog fin ;)
Ska träffa min fina vän Nea & lilla Liv för en fika när jag ör klar här hemma.

Här är lite mer saker som står högt på min önskelista..



Stort stativ till kameran, finns här 299kr.



Reflexskärm till när jag fotar skulle jag också vilja ha :)
Finns här , 279kr. 5 i 1 jätte smidigt 80cm stor är den!



Jag vet..vilken nörd jag är ;)
 Star Wars Knights of the Old republic, till Xbox då(inte Xbox 360).
Men jag älskar dessa två spel.
Sist men inte minst..


Star Wars Knights of the Old Republic 2
Till Xbox då :)
Spelade det här med Oskar timmar i sträck för några år sen!
Båda spelen finns ju lite överrallt på nätet, typ cdon osv.

Nu ska jag slänga i de sista maskinerna tvätt :)
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0