Lördagen i bilder- del 2

2011-05-19 @ 12:22:07

Jobbar eftermiddag/kväll hela den här veckan, så tiden till att skriva finns inte riktigt. Så ha tålamod!
Här kommer i alla fall några av bidlerna från när vi firade Ronja.


En gräddtårta



Underbar banantårta som jag fortfarande har cravings efter!



Den godaste tårtan jag smakat! Red Veltet tårta..har alltid velat smaka/testa baka en sådan, duktiga Ronja som bakat allt!


Såhär såg den ut inuti ^^


Ronja


Alla sjunger för födelsedagsbarnet(kvinnan kanske det blir nu;)


Markus tog sönder Lenas stol och kom inte upp själv haha!


Sen lektes det lekar ^^

Sen gick jag, Markus, Hanna & Ante hem till oss och fortsatte festa.


Haha lillebror, Matte (som också kom förbi) & Min Bejb..men vad gör du söta lilla Du? ^^


Söta Hannsi ^^


Matte aka Gubben haha!


Älsk & jag ♥ sötnöt!


Sen drog vi vidare till Puls =)
Rörig men rolig kväll haha!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0