Isabelle & jag

2011-05-02 @ 13:18:02

Hallåj på er haha (nej men guh va töntigt det där lät)!

Just nu regnar det ute och jag drömmer mig bort mot varmare tider..alltså vår resa som jag och min pojke planerar ska ske kanske i nästa vinter eller tidigare =)
Tror jag lyckats övertala honom om Thailand!



En fin bild på mig och mosters lilla busunge ♥

Ska en jätte mysig helg som kommer nu, Ante åker iväg på "firma-fest" på fredag till skärgården.
Grabbarna ska fiska och dricka öl o.s.v så jag passar på att låna Isabelle
över natten och ha en mysig liten tjejkväll =)
Ska bli jätte mysigt & så är det skönt att slippa sova ensam!

Nu ska jag plocka lite här hemma, innan Jossan kommer hit =)
Hejs på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0