Ingen utbildning idag!

2011-05-11 @ 14:51:18

Hej på er =)
Hur mår ni? Jag mår bra..nu i alla fall.
Vaknade imorse ganska pigg och började göra frukost allt kändes bra och helt plötsligt fick jag jätte ont i vänster sida av magen, nedre delen typ vid naveln.
Men jag ignorera det och sen började jag må illa, väldigt illamående.
(och nej jag är inte gravid)
Sen tänkte jag " första dagen på utbildningen kan jag inte missa, jag härdar ut och går i alla fall"..
Jag sminkar mig och klär på mig, ska precis sätta på mig skorna för att gå, så känner jag hur jag måste spy..fyfan hatar att spy! Försökte vila i några minuter men illamåendet försvann inte.
Så jag ringde min chef på Uniflex och fråga om jag kunde komma lite senare istället. Hon sa åt mig att stanna hemma hela dagen istället eftersom jag spytt så att det inte var magsjuka eller nåt och jag smittar ner alla andra.
Jag vilade och sov en liten stund, kändes jätte tråkigt att missa första dagen och hade världens ångest över det när jag mådde bättre.
Men som Jessica sa att idag var första dagen och då skulle vi inte göra det viktigaste sakerna utan mer skriva på papper och träffa dom som jobbar där.
Så det viktigaste var att jag kommer imorgon =)

Känns ju ändå dåligt att missa första dagen.
Det var jätte skumt det som hände imorse, tänkte om det var att jag var nervös men det kändes inte som det och inte som magsjuka heller..

Nu har jag vilat hela dagen och mår mycket bättre, magen känns fortfarande lite orolig men inte så farligt =)

Ska fixa lite att äta och dricka nu.

Hoppas ni är friska och krya i alla fall! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0