God kväll sötisar!

2011-05-05 @ 22:26:32

God kväll på era alla sötisar! ♥
Har märkt att ni blivit fler som läser min blogg den senaste veckan, as kul ju! :D

Imorgon kommer min busunge hit och sover över.
Lilla Bella kommer hit :) (syrrans dotter)
Eftersom Ante åker iväg på egna äventyr tills på lördag så tyckte jag att det passade bra att hon och jag har en
liten tjejkväll imorgon.
Vi är så lika hon och jag..på många sett :)
Rent utseendemässigt och miner vi gör.
Eller ja, när jag var i hennes ålder så ser man att vi ser identiska ut!
Hennes pappa trodde till och med att det var hon på ett kort jag har här hemma, på mig själv i hennes ålder haha!
Tycker det är as kul ju! Hon är nog världens häftigaste unge, hon och hennes charmiga lillebror då :blush:



Vi två förra året på min student..underbara unge! ♥

God natt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0