Bilder ifrån lördags- Del 1

2011-05-16 @ 12:29:06

Tog med mig kameran i lördags när vi firade Ronja som fyllde 18 år =)
Var jätte mysigt och trevligt.
Och kommer även recept på dom supergoda tårtorna som Ronja hade gjort!
Riktigt goda!!
(nu är bilderna helt oredigerade)


18 åringen Ronja



Benjamin, Malin, Isabelle, Farmor & Farfar


Älskling ♥



Pappa & Ante sköter grillarna ;)


Farfar & knäppisen Ronja


Syrran =)


Benjamin & Isabelle busar på filten =)


Haha busungar ^^


Sötnos!



Jag & Hanna


Jag fick laxspett istället kött ^^


Jag

 
Syrran & Benjamin


Ronja öppnar paket


Hon fick en cykel bl.a


Ante leker med barnen =)



Sen skulle vi fika, vilket var otroligt gott!! :D

Nu får ni vänta lite med dom andra bilderna, tar sån tid ju haha!
+ recept på tårtorna!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: ♥ Josefine

Vilken fest :D härliga bilder med! ser grymt gott ut!

2011-05-16 @ 19:40:24
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0