Billigt smink.

2011-03-07 @ 13:04:11

Jag hittade en hemsida där det finns billigt smink och då menar jag billigt!
Jag har inte testat att beställa därifrån än, men ska göra det när sminkväskan behöver påfyllning ;)


Primer till ögonen

Genomskinlig ögonbryns-& ögonmascara

Kajalpenna

Ögonskugga

Läppglans som sägs få läpparna att verka större.


Puder


Concealer

Exempel på vad som sälj på hemsidan och allt jag lagt upp ovan kostar 15kr styck!
Billigt eller hur! Nästan allt kostar 15kr :)
Sen har dom massa massa mer smink och borstar..gå in och kolla!

Dom har mineral smink också, men det är lite dyrare, men inte alls dyrt för det :)

E.l.f smink-länk till hemsidan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0