16 Mars 2011

2011-03-16 @ 16:09:42

Hejsan på er, har inte kunnat logga in på min blogg på hela förmiddagen. Något driftfel eller vad det stod:P
Men nu fungerar det!
Idag ska jag posta iväg klänningen som jag igår fick såld på tradera och ta med Pontus ut på en promenad :)

Kanske lägga upp lite mer saker på tradera också :) Lite sommarkläder..

Blev ingen långpromenad till garaget igår, klockan hann bli så mycket när jag väl skulle gå så får bli en annan dag :)

Jag är så himla sugen på en makeover nu! Av mig själv alltså haha!
Och nej mitt hår är inte så oranget som på bilden ;) 
Det börjar faktist bli ljusare^^


Ni anar inte hur kär jag är just nu! Min kille är helt underbar ♥
(när han vill så ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Söt bild :D

haha va konstigt, min blogg funkade ju!

2011-03-16 @ 15:54:08
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0