Sjukt dåligt!

2011-03-08 @ 12:05:16

Jag kan inte låta bli att bli annat än upprörd när jag ser en reklamfilm på tv. Vet inte om ni sett den med den går ut på att uppmana gifta att vara otrogna!
I reklamen säger dom något i stil med "börja leva -ha en affär" Ursäkta?! Är dom dumma i huvudet eller?!

Dom uppmanar folk att vara oftrogna genom deras hemsida..sjukt dåligt och jag förstår inte hur någon människa kan vilja få folk att vara otrogna!?
Han man ingen moral eller?!

Jag hatar otrohet! Jag har själv blivit bedragen, första killen jag tyckte om och vart kär i. Första killen jag var tillsammans med och hade ett något seriöst förhållande med alltså. Han var otrogen, så fort vi hade gått hela vägen så att säga.
Han var inte värd mig och han var väldigt omogen. Men ung och naiv som man var så föll man för det.

Jag tänker inte säga vad sidan heter för att jag tänker inte göra gratis reklam för en sån skitsida!
Jag bara väntar på att dom kommer bli anmälda.
Hoppas dom blir det. Sjukt dålig affärsidé om du frågar mig.


Hur kan någon människa vilja såra någon annan människa på det här sättet?!
För det är ju det man gör när man är otrogen.
Sjukt svagt är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0