Memories

2011-03-05 @ 12:41:17


En gång försov sig jag och Nea när vi skulle åka till Linköping för att protestera mot Fredrik Reinfeldt som kom dit.
Vi hann inte sminka oss eller ens kamma håret, fyfan vi såg ut som skit och att denna bild hamnde på SSU:s hemsida kändes ju inte bättre ;)


Ibland kan allt hända ;)


En galen shotkväll med Nea och Matilda spåra ur toltalt..

Före


Efter, några timmar senare.


En gång i tiden visade Mateusz upp sina dans skills ;)


En gång i tiden var vi grymma och hade inga riktiga problem att tänka på ;)


En gång i tiden träffade jag min stora kärlek och det var det bästa jag har gjort ♥
Det här var ett av de första korten på oss två.


Och förut burkade jag hitta en sovande lillebror i mitt rum


En gång i tiden fyllde Elin 18 år & hon tog med sig öl in på krogen & blev utslängd ;)
Din klant ♥


En gång i tiden var jag grym på att festa ;)



Och ibland saknar jag min bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Minnie

härligt med minnen

2011-03-05 @ 13:49:37
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: Åsaaa

Är det näsblod? ^^ blä!

2011-03-09 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0