Dreams are good, to make them come true is better

2011-03-08 @ 17:10:46


399 kr, kyssjohanna.se



Vet att jag har skrivit om den här förut, men den är ju så förbannat fin!
399kr , hm.se


Ett par svarta Ray Ban glasögon, ja tack!


Den här färgen vill jag ha på håret & frisyren var det inte helt fel på heller :)


Märks det att jag längtar till sommaren/våren?
Ja, jag har fått världens vårkänslor idag! 
 


En bild ifrån sommaren 2008 tror jag :)

Jag sitter och lyssnar på asta kask, vet inte varför men jag tänker alltid på våren när jag lyssnar på dom!
Dom är så sjukt bra^^ fattar inte att det var typ 1 år sen jag lyssnade på dom sist..skäms!

Ser fram emot torsdag lite extra, då ska nämligen jag och Jossan ta en långpromenad runt strömmen. Vi ska ta med våra kameror. Precis som vi brukade göra för typ 2 år sen ^^

Nu ska jag börja med maten :) Hejs på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0