Shampo & Balsam

2011-02-24 @ 15:00:00

Tänkte tipsa om mitt favorit shampo och balsam just nu. Helt otroligt bra! Tigi Bed Head serie 1,2&3 är en serie med shampo & balsam för slitet hår. Nr.1 den gröna är för något slitet hår. Nr.2 den blåa är för mellan slitet hår. Nr.3 den röda är den jag testat, den är för jätte slitet hår. Den är toppen! Den gör håret lent & fint och håret luktar verkligen jätte gott efteråt! 

Dom är lite dyra, i alla fall dom röda. Balsamet kostar ca. 189 kr & shampot kostar 169 kr. I alla fall på den här hemsidan. Jag köpte mina på hårvårdsbaren här i Norrköping. Minns inte exakt vad det kostar där men runt samma summa.  Lite dyrt kanske ni tänker men det är så värt pengarna! Jag lovar!

 



Puss på er alla underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0