Min lediga dag :)

2011-08-02 @ 12:51:45

Skulle ha jobbat idag, men min TL tyckte att jag skulle byta passet idag & sätta det i nästa vecka istället eftersom jag ska iväg idag på ett ärende =)
Slapp jag stressa ifrån jobbet tidigare, så det gjorde mig inget.

Jag har börjat få in rutinerna nu, jag vaknade tex idag kl.9 helt av mig själv haha!
Jobbar så ojämna tider så är svårt.

Ska iväg vid kl.14:30, men känner för att hitta på något efter kl.16 när jag är klar typ:P
Får se om jag kan få med Ante på att åka till Ikea eller bada^^

Så tråkigt att sitta hemma hela dagen bara för att man är ledig..
Men ska städa här hemma innan jag ska iväg med Hanna.


Älskar att vi har varandra ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0