Viktigt möte.

2011-04-18 @ 12:46:48

Hej alla underbara! ♥
Idag är en helt fantastisk dag! Jag var på intervjun förut, gick riktigt bra tycker jag =)
Hon som intervjua mig verkade postiv till mig och det gick fin fint^^
Jag ska på ett till möte innan jag vet mer. Men får svar antingen innan påsk nu eller i nästa vecka.
Har haft en riktig bra känsla angående det här hela tiden och nu har jag också det.
Håll alla tummar och tår för mig nu!

Jag sov jätte oroligt inatt eftersom jag var så nervös och vaknade hela tiden, trodde jag hade försovit mig haha!

Det är så satans varmt ute!! As skönt men förjäkla varmt när man har på sig fel kläder^^ men snart är sommarn här. Själv sitter jag i bara underkläder här hemma eftersom jag är så varm haha!


Här en ganska dålig cambild på nya hårfärgen =)
Är inte van att ha så ljust hår..det ser lite annorlundare ut i verkligenheten.

Nu ska jag äta något och varva ner lite innan jag ska jobba i några timmar.
Hade fint alla fina och ut i vädret för tusan ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0