Abstinens..

2011-04-29 @ 19:22:36

Jag vet inte vad som har hänt med mig..
Men jag har abstinens!
På att träna!?!

Jag ser liksom fram emot det och när jag inte gör det så får jag dåligt samvete..sjukt eller hur haha!
Ja jag skrev en massa om att jag skulle träna nu..men jag är såå satans trött så jag kommer inte orka =/

Men imorgon har jag tänkt köra en runda i skogen :)

Nu ska jag däcka lite i sängen igen haha



Ps. Jääääklar vilken träningsvärk jag har i kroppen idag eller nu..varit öm hela dagen men nu kom värsta träningsvärken! Det gillas, då vet vi att det tog igår ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

SANDRA! Det är ju bra! det hade jag med ett tag men tydligen gick det över? haha nu är jag latare än latast..

2011-04-29 @ 20:46:10
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra f.

Japp :D Imorgon ska jag ut i skogen igen tänkte jag! Sen finns det en "mördar-backe" som du och jag ska börja springa upp och ner i ;)

2011-04-29 @ 21:29:23
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0