Ljushårigare

2011-04-15 @ 11:07:08

Åhh ja vaknade redan vid kl. 9 imorse av att tidningen kom fan vad rädd jag blev trodde någon som gått in i längenheten haha ^^
Jag får sån ångest när jag vaknar sent känns som hela dagen gått åt.
Men nu sitter jag vid datorn och varvar mellan att lyssna på volbeat och lite festlåtar.
Sååå jäkla bra!

Jag har färgat håret nu btw, en fjärde och sista gång för det här håret om jag får bestämma!
Nea hjälpte mig igår, det blev ju inte helt blondt, men det orangea är nästan borta nu.
Håret har en ful gulton just nu..men lite tid i solen och silvershampoo så blir det nog fint ;)

Jag ville inte ha det så här ljust egentligen eftersom det är en så hårfin linje att man ser ut som en fjortis med sönderblekt hår ;) 

Men här är exempel på hur jag ska försöka på det :)


Sjukt fint ju och längden skulle jag inte tacka nej till heller ;) 

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja visst ser man ut som en fjortis när man har söderblekt hår!! men jag tror dock inte att du kan se ut som en fjortis ;) hoppas att ditt hår blev bra iaf :)

På den bilden hade hon jättefint hår. skulle nog också vilja ha håret i den färgen! Eller något liknande i alla fall!

kram på dig :)

2011-04-15 @ 11:40:20
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra f.

Åhh tack Jossan^^ Måste vara första gången vi är blonda samtidigt;)

Ja, som Lindsay har på bilden är ju riktigt snyggt! Kram

2011-04-15 @ 11:44:41
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0