Hellooo^^

2011-04-14 @ 11:48:02

Hej på er =)

Hoppas ni är på lika bra humör som jag är på idag.
Blev inte att jobba ikväll, tror det blev uppskjutet till näst nästa vecka.
Men det gör ming inget, har inte mått så bra den här veckan, igår gick jag en halvtimma tidigare ifrån jobbet eftersom jag fick sån himla huvudvärk, var helt slö i kroppen och huvudet.
Har varit riktigt trött den här veckan, har ingen aning om varför eftersom jag sovit ordentligt..

I alla fall, idag så ska jag träffa min saknade Nea pea^^ Äntligen typ!!
Sen på eftermiddagen ska jag till mamma och hälsa på mina små saknade busungar.
Isabelle och Benjamin kommer dit så ska passa på och leka lite med dom.
Underbarare barn får man leta efter ♥


Benjamin & Hanna

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0