En shopaholics bekännelser

2011-04-29 @ 23:15:46

Medans min man är ute på egna äventyr så passade jag på att titta på en film vi köpte för jätte länge sen men som bara legar inplastad i lådan ^^

En typiskt tjejfilm om du frågar mig.
Den var bra, men man kunde nästan förutse vad som skulle hända, fast det kanske är för att jag blivit ganska duktig på att lista ut saker innan dom händer när jag ser på film? ;)
Ante brukar bli så chockad när jag säger "nu kommer det hända och efter det, det där"
och att det sen blir så..jag är media-förstörd sen gymnasiet tror jag!




Men den var rolig och underhållande =)
Inget att rekomendera för er grabbar kanske, om ni inte gillar mode och shoppingproblem!

Nu kommer min man visst hem så nu ska jag mysa ner mig i sängen så länge.
God natt på er ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

Jag älskar den här filmen haha :D vet inte hur många gånger jag sett den!

2011-04-30 @ 09:11:19
URL: http://josefineekstedt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0