Den osminkade sanningen!

2011-04-20 @ 11:05:39

Igår var Linnea förbi här =)
Vi pratade massor och hon sminkade mig..hon älskar ju att hålla på med smink, hon är jätte duktig.
Tänkte bara visa något som jag aldrig trodde jag skulle göra..mig osminkad^^ haha

Blev lite inspirerad igår när vi kolla på Oprah och Teri Hatcher hade lagt upp osminkade bilder på sig själv på facebook. Där hon visar att riktiga kvinnor ser ut som hon gör, med rynkor(alltså ingen botox), ringar under ögonen o.s.v.
Kan hon kan jag! ;)


Före, totalt osminkad.

Gillar inte att fota med kamerans inbyggda kamera, den gör att allt ser så flottigt ut och alla linjer i ansiktet försvinner så man ser jätte pluffsig ut =/



Med bara basen på. Alla ojämnheter & mörka ringar är täckta ;)


Efter, klart =)
Dock gillar jag inte att vara så täckt, om det inte är fest.
Jag brukar mest bara sminka ögonen till vardags =)

Nu ska jag göra mig iordning eftersom jag ska på en sista intervju idag på det där jobbet.
Berättar mer sen =)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0