Torsdag 30 Januari 2014

2014-01-30 @ 00:15:54
 
Alltså jag har hittat den perfekta väskan! 
Behöver en ny vadagsväska, min håller på att förfalla.
Den står högst upp på min önskelista, har tröttnat på nitar osv på mina väskor. 
 
Jag trivs inte så bra i klänningar just nu men den här har jag i em storlek som är för liten men är skitsnygg ändå.
Vill dock ha den på min födelsedagsfest som är om 1,5 vecka och att gå ner 1 hel storlek är inte rimligt på den tiden så har önskat mig den här fast i min nuvarande storlek, hoppas hoppas! ;)
 
Den här är såå jag, älskar att den är omlott, så fiiin ^^
 
Dom gör sig verkligen inte rättvis på bilden, Jossan har dom här skorna och dom är skitsnygga! 
 
Det här nog min favoritparfym, den luktar jätte gott, den jag hade har varit slut ett bra tag nu =(
Smink är alltid kul ^^ 
Det här är några utav sakerna som jag önskat mig i sminkväg utav Ante också. 
Den här väskan ifrån bubbleroom är också riktigt snygg!
 
När Ante och jag ska köpa present/julklappar till varandra så brukar vi göra det ganska smidigt för varandra.
Ante brukar ALLTID vilja ha bildelar eller nu grejer till båten haha! 
Vi firar dessutom 4 år tillsammans nu i januari så då ville jag även ge honom något. 
Så en kryssning blir det ju som ni redan vet =) 
Nu har jag tur att Ante inte fyller år förens i April, men det ovan är några saker som står på min önsklista till Ante.
Är verkligen saker jag vill ha, behöver och skulle älska hehe ^^
Nu är det bara 1,5 vecka kvar tills min födelsedagsfest och sen 1 vecka efter det kryssning! :D
Ska bli så kul att samla vännerna för en rolig kväll + komma bort med mitt ♥ över en helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0