Jan. 08, 2014

2014-01-08 @ 08:32:02



God morgon eller jag vet inte om den är så god när man inte sovit en blund inatt ;)
Bara att dygna och hoppas att man inte somnar idag under dagen!
Skrev ett helt inlägg igårmorse men det försvann då jag tappa uppkopplingen precis när jag ladda upp den..FAIL!
Bilden ovan är i alla fall ifrån igår, jag vakna vid halv sju när Ante gick upp till jobbet och kunde inte somna om =/
Bestämde mig efter 1,5 timma utan att ha somnat om att ta en kortare PW innan frukost, var skönt och rofyllt(??) att gå helt ensam vid strömmen med musik i öronen..



Gårdagens frukost blev havregrynsgröt, frysta hallon, stevia samt kanel =)
Läste någonstans på nätet att om man vill minska i vikt så ska man undvika kolhydrater till frukost, stämmer det och om det gör det, är det skillnad på kolhydrater och kolhydrater?? (är ju ganska ny på det här med kosten)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0