Dagens frukost!

2014-01-08 @ 08:45:13


Kanske inte ser ut som världens godaste men tro mig, det var gott!
Jag har bestämt mig för att försöka ta bort kolhydrater i form av pasta, ris, potatis, bröd(kommer dock äta crisps och mörkt bröd ibland) samt för mycket fett ur maten nu ett tag framöver, kommer inte ta bort fett helt då det är en utav de två stora energikällorna som kroppen behöver mest, men kommer främst äta nyttigt fett i form av t.ex avokado, lax och ägg =)
Äter alldeles för mycket fett(fel fett) och kolhydrater som det ser ut idag och nu har jag 5 veckor på mig att kickstarta min nya hälsosammare livsstil då Ante och jag firar 4 år tillsammans nu i januari och i mitten på februari har vi planerat en kryssning till Helsingfors ^^
Ska bli så mysigt att bara vi två ska åka iväg en weekend(inte det mest glamourösa kanske men det här behöver vi verkligen, komma bort lite). =D
Så nu har jag något som motiverar lite extra!



Älskar verkligen den här underbara människan, du får mig att känna mig hel när jag är i tusen bitar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0