Onsdag 12 Februari 2014

2014-02-13 @ 01:12:16


Åhhh jag är helt kär i min nya flanellskjorta jag fynda igår (tisdag) för endast 79 kr!
Jag brukar inte köpa kläder i rött men den här tyckte jag passa mig alldeles utmärkt när jag prova den!
Så värt ^^

Har varit en rolig dag idag, har som sagt hjälpt mamma nästan hela dagen med att fota till hennes hemsida, pidot.se
Kommer komma några asfina färger inom den närmsta framtiden, riktigt snygga!

Imorgon blir det stan för att byta en skjorta som måste varit felmärkt redan i fabrik för den fick jag inte ens på mig helt när och den jag testa i mindre storlek i butiken fick jag på mig men satt en aning för tajt, måste även foxa det sista innför helgen ^^
För sen åker vi på 40 h kryssning! ♡

Nu ska jag titta klart på House och sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0