It's all about the lips!

2013-11-07 @ 23:28:00
Dom som känner mig vet att jag har och har haft ett beroende utav att ha något på läpparna i flera år nu.
Läpparna blir lätt torra och måste ofta ha något som håller dom fuktiga.
Tro mig jag har testat aaaaaaaallt och jag får väl skylla mig själv som skapat detta beroende ;)
Mitt ex tyckte det var kul att gömma mitt vaselin(det jag använde då) och sedan i panik se mig leta efter det..skitkul va!
 
Jag blev tipsad för något år sedan att testa Carmex, burken ovan var inget för mig..var för dryg och inte tillräckligt "fuktig"..den längst ned är dock en gåva från skyarna ;)
Är mycket fuktigare men ändå dryg och guuuuh va den luktar gott!!
Körsbär.
 + att den innehåller spf 15 (solskydd)!
Ville bara tipsa om den =) 
Imorgon blir det träning igen, körde 1 timmes kondition igår..såå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0