Dag 2

2013-11-28 @ 11:55:23


Idag är dag 2 utav min diet som totalt är på 7 dagar men som man kan såklart kan fortsätta ännu längre men då får man börja om på mat-schemat så att säga..

Dag 1- soppan och frukt (dock ej banan), här ska du äta hur mycket frukt och soppa du orkar.
Dag 2- soppa och grönsaker (dock ej ärtor, säd eller bönor.
Dag 3- soppan, frukt och grönsaker (dock ej banan).
Dag 4- Soppan och 5-6 bananer samt 5-6 glas lättmjölk.
Dag 5- Soppan, 5-6 tomater och ca 300 gram nötkött (jag kommer dock köra på fisk).
Dag 6- Soppan, så mycket kokt fisk som man vill och grönsaker.
Dag 7- så mycket mörkt ris som man orkar/vill äta, grönsaker och sockerfri te, kaffe eller saft.

Gillar den här dieten för att även om det är nästan bara frukt och grönt så är kan och ska man äta så mycket som möjligt varje dag. Så man behöver ju aldrig svälta sig själv.

För att sammanfatta dag 1 så blev man ganska trött på att bara äta frukt samt soppa, magen blev ganska uppblåst och magen sattes verkligen igång haha ^^
Men det är väl ett sätt för kroppen att rensa sig också samt vänja sig ;)
Jag vill dock inte rekommendera detta förens jag själv kört veckan ut samt detta är ju inte något man ska köra på hela tiden men någon vecka ibland tror jag inte skadar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0