Hårvårds tips!

2012-10-04 @ 13:16:59
Bästa torrschampot och skinande hårspray, båda från Schwarzkopf
 
Hårsprayen var en ny som jag testa i helgen, tycker den är bra.
Håret blir inte för glansigt, men ändå lite så det inte ser så stelt ut som hårspray kan göra om man råkar ta för mycket utan får håret att se naturligt fint & fräscht ut.
 
Torrschampot är en favorit, den håller bättre än de flesta billigare torrschampon.
 
Varit instängd i 3 dagar nu, i måndagskväll började jag bli väldigt trött, seg, hängig och frös hela jätte mycket trots att jag låg under två täcken.
Hela natten sov jag jätte oroligt och hade jätte ont i halsen.
Vaknade, mådde skit, gick till jobbet tänkte att bättre att jag försöker och går hem tidigare om det behövs än att bara stanna hemma.
 
Det kanske jag inte skulle ha gjort. Mådde skit hela dagen på jobbet, satt mest och gnällde.
Åkte hem när jobbpasset var slut, däcka i soffan och orkade inte ens gå ut till köket för att hämta något att dricka.
 
Länge sedan jag varit riktigt sjuk.
Fick feber, frös som tusan, var förskyld och huvudvärk som kom och gick.
Igår mådde jag fortfarande dåligt, idag mår jag ganska mycket bättre, dock får jag se om jag är helt återställd för jobb imorgon.
 
Nu blev jag sugen på att se senaste Twilight filmen och gosa ner mig i soffan.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0