Påkörd & sliten!

2012-02-13 @ 21:42:46

Vilken sjuk dag jag haft idag haha!
Ingen bra start på dagen när man blir påkörd -.-
Och ja, jag blev verkligen påkörd!! Hon kan ju inte ha kollat framåt när hon körde..gick dessutom över ett övergångställe.
Var halvägs över & jag ser hur något kommer emot mig, om det inte hade varit för att hon körde in i sidan på mig så hade hon inte ens bromsat. Helt sjukt!!
Hon gick inte ens ut & kolla om jag var okej..satt kvar i biljävlen & bara fortsatte krypköra framåt.
Blir så förbannad..skulle tagit regnumret & anmält henne! Olagligt att inte ens stanna & kolla så man är okej.
FyFan!

Dålig dag på jobbet med, men lite mys med Liv (Nea's dotter) hjälpte till lite :)

Ikväll sover jag dessutom ensam.
Men ibland är det skönt att få lite ensamtid, sånt behövs :)

Sitter & fixar lite foto-jobb-bilder haha det är fortfarande hemligt ;)
Imorgon ska jag träna lite.



Foto: Sandra Fagerberg


God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0