Inspiration!

2011-09-29 @ 12:31:34


Jag läste precis Josefines blogg, finns länk på sidan =)
Jag blir så jäkla motiverad & inspirerad.
Vi har båda pratat om att gå ner i vikt & komma i form.

Minns för 2 år se när vi hade vår festperiod & vi umgicks hela tiden haha!
Var i så himla bra form då..vet inte vad som hände som gjorde att jag tillät mig gå upp i vikt så mycket.
Missförstå mig inte jag är inte tjock eller överviktig, det vet jag.
Men aa vill ha tillbaka min gamla kropp =)



Haha ja bilden är ifrån när jag fyllde 20 år ^^
Visade upp mina presenter jag fått från en av tjejerna ;)
Men ja här ser man hur jag vill se ut igen..en inspirationsbild till mig själv kan man säga!

Här är andra bilder som inspirerar mig nu när hösten kommer.


Ashley Simpsons










Ashley simpsons




Kim Kardashian

http://kimkardashian.celebuzz.com/blog/  Hennes blogg, rolig & inspirerande att läsa!
Älskar hennes kurvor, så en kvinna ska se ut om du frågar mig ;)




Jätte snygga skor!


Kims syster Kourtney


Nu är jag så inspirerad att jag ska träna lite haha!
Hade fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0